Bemutatkozás

2009.10.13. 12:18

Sz. Petra,

a Semmelwis Egyetem IV. éves optometrista hallgatója vagyok! Szakdolgozatom elkészítéséhez hoztam lérte ezt az oldalt, hogy nagyobb betekintést nyerjek a színtévesztők világába!

Dolgozatom a színtévesztők életminőségével foglalkozna, ehhez lenne szükségem mindenféle élményre, javaslatra, szituációra, ami segítene az ép színlátóknak megérteni, hogy hogyan is különbözik a színtévesztők látásélménye és ezáltal az életminősége is a miénktől!

A bejegyzés trackback címe:

https://szinesvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr841213637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szigibacsi 2009.12.28. 11:06:36

Szia,

Én elég kemény színtévesztő vagyok, nem tudom hogy pontosan milyen információk kénének, de segítek szívesen.

Sz.Petra 2010.01.04. 12:31:05

@Szigibacsi: Szia! Köszönöm megkeresésed. Válaszoltam neked priviben a gmail-es címedre!
süti beállítások módosítása